Online afspraak maken

Corona

In verband met de nieuwe regelgeving omtrent COVID-19 wil ik u vragen om onderstaande maatregelen door te lezen. Indien u een afspraak maakt gaat u akkoord met deze maatregelen en mijn algemene voorwaarden.

Maatregelen m.b.t. tot Covid-19 volgens RIVM en Provoet


1. Heb je de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte
hoest, benauwdheid, verhoging,  koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak?
2. Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
3. Heb je het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen
vastgesteld?
4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je korter dan
14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
5. Ben je in thuisisolatie omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

Wanneer 1 van bovenstaande vragen met een JA beantwoord is mag er NIET behandeld worden. Wij maken dan een nieuwe afspraak.

 

Online afspraak maken. 

Ik heb geprobeerd met iedereen weer een afspraak te maken. Ben ik je vergeten? Boek dan een online afspraak of bel/app mij op 06 16 89 94 91.

Hoe werkt het?

Het online boeken als bestaande klant is zeer eenvoudig. Als u bij ons met uw e-mailadres bekend bent, is het enige wat u hoeft te doen: Kiezen voor de optie “WACHTWOORD OPVRAGEN” . Het wachtwoord wordt direct aan u verzonden.

U kunt vervolgens inloggen met uw emailadres als inlognaam en het toegestuurde wachtwoord als wachtwoord.

 

Lukt dit niet?

Als het niet lukt, kan het zijn dat u niet of met een andere e-mailadres bekend bent bij ons. Bel  gerust, zodat wij het even voor u nakijken of kies voor de optie “REGISTREREN NIEUWE KLANT”.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn!